Nomineret til Detail-forums pris: Årets Kundeoplevelse - HAV

Hav er nomineret til Detail-forums pris:
Årets Kundeoplevelse

fish intro

Hav er nomineret til Detail-forums pris: Årets Kundeoplevelse. I kategorien er også 7-Eleven og Nespresso nomineret. Prisoverrækkelsen finder sted d. 23. marts

Når Detail-forum d. 23. marts uddeler prisen Årets Kundeoplevelse, er fiskehandlen Hav, der har butik i hhv. Torvehallerne og på Kildegårdsvej i Hellerup, nomineret.

Detail-forums pris Årets Kundeoplevelse er en der gives til en aktør i detailhandlen, der i årets løb har skabt en ekstraordinær kundeoplevelse i form af spændende tiltag, butiksindretning, event etc.

Nomineringen er sket af priskomitéen, som i år har bestået af Peter S. Benson fra Berlingske Media, Morten Theil fra Bocca, Pia Niemann fra Coop, Jesper Loiborg, Jens Thrane Møller og Vibeke Qvist fra Detail-forums bestyrelse samt Per Nyborg fra ICP, Institut for Center-Planlægning og Detail-forums sekretariat.

De nominerede i kategorien, der tæller Hav, 7-Eleven og Nespresso, vil i forbindelse med prisoverrækkelsen modtaget et diplom og en af de nominerede vil efterfølgende modtage prisen for Årets Kundeoplevelse.

Fiskehandler og medejer af Hav, Tommy Lund, udtaler: ”Det er dejligt at der bliver lagt mærke til de tiltag vi har sat i verden som vores nye disk vi fik speciallavet i Italien, men også alle vores events som fx vores østersskole. Det er en stor ære at være nomineret og det ville betyde meget for os og fiskebranchen, hvis vi vandt”.

Prisoverrækkelsen finder sted som et aftenarrangement med middag i Aamanns Køkken i København d. 23. marts efter Detail-forums årlige generalforsamling.

Udover Årets Kundeoplevelse, uddeles også MMM Prisen, Retail Entrepreneurship Prisen, Berlingskes Detailhandelspris, Årets Omnichannel samt et rejselegat til en elev fra detailhandlen. Du lan læse mere om Detail-forum her.

23.03.2017

Årets Kundeoplevelse

Se flere nyheder

Nyheder